Кoгдa политики начнут ((крепкую) думу о реформе агросферы ради реформы, а безвыгодный кресел и должностей

Прoстoрa зaлa ради вeликиx нaрaд місць нa 500 в oдній із oблaстeй Укрaїни. Рaдянськa aрxітeктурa і нaпіврaдянський дуx мaйжe гaрмoнійнo пoєднується із укрaїнськoю симвoлікoю.

Зaлa нaпівпoрoжня – як нe як, нe oфіціoз. «Приїxaли eкспeрти з Києвa, трeбa пoслуxaти», – мaбуть тaк зaпрoшувaли нa цю «нaрaду». Нaрoд збився в групи – xтo пo районах, хто после ОТГ, а хто по класовій орієнтації. Адміністративна прогресс на марші, нічого отнюдь не поробиш.

Експерти тоді приїхали розповідати относительно Державний аграрний реєстр (Призвание), який запускається в пілотному режимі. Пирушка самий, по якому в минулому тижні проголосований в першому читанні Верховною Радою законопроєкт №3295.

Читайте равно как
Тарас Козак: Хочеться жити по мнению-багатому, але в кишенях діри. Така моя оцінка проекту держбюджету-2021

Поміж питаннями, навіщо праздник ринок землі, і чи если дотація на голову, звучали і фахові после темі. Наприклад, які правові підстави в целях функціонування Аграрного реєстру. І тоді (а було це получи початку 2020 року), і с налета, ДАР працює в пілотному режимі і з обмеженим функціоналом.

(на)столь(ко) буває з реформами в Україні. Єдине вікно получи митниці спочатку було експериментом, лише потім набуло законодавчого статусу, як власне і статусу однієї з найбільш успішних реформ в системі, пов’язаній з митним оформленням.

Ми переживали, що сільська місцевість – це без- про ІТ-технології, що фермерам важко если завести e-mail або запам’ятати знак. Насправді, комп’ютерна грамотність бери селі не на досить високому рівні, але це малограмотный головне.

Головне – це довіра. Довіра, якої бракує. Це також майже безнадійна тужлива віра в тетя, що держава колись спроможеться зробити зручний і сучасний сервіс на фермера.

Коли інформація насчет нові програми держпідтримки (нежто зміни до них) надходитиме нате e-mail або в месенджері. Коль можна буде подати заявку в ту чи іншу програму одним кліком, а мало-: неграмотный їздити в новий районний базисная точка за десятки (а подекуди і сотні) кілометрів. Если держава не вимагатиме документів, які і помимо цього є в державних реєстрах, і які можуть (а я вірю – і будуть) автоматично підтягуватись перед профілю фермера в ДАРі.

Читайте в свой черед
Наталя Задерей: Тільки пользу кого VIP: ми живемо в світі, мол ексклюзивність важливіша за розвиток цілого суспільства

Коль можна проводити оцінку ефективності державної підтримки с подачи автоматичний аналіз інформації із реєстру, а безлюдный (=малолюдный) обмежуватись функцією «sum» в Excel, як завжди. Коль інформація про використання коштів платників податків если публічною для платників податків. Если аграрний реєстр дасть можливість автоматично подавати заявки в отримання дозвільних документів і процедур, знову ж таки, без участия безглуздого надання завірених копій документів та інформації, яка і в среднем є у держави. Наприклад, завірити цифровим підписом договір оренди і надіслати його сверху реєстрацію.

І багато інших «если», які поки що недосяжні во (избежание українського фермера, через реформи в стилі «крок первым делом – два кроки назад».

Навіть трішки сумно, коль аграрна політика зводиться задолго. Ant. с питання «ліквідовувати — не ліквідовувати» аль «відновлювати – не відновлювати». Ця дискусія пользу кого людей, які мислять категоріями крісел аль посад.

«Коли» для агровиробника – це законопроєкт №3295, прийнятий в другому читанні. Це без- гарантія (багато треба если зробити на підзаконному рівні), але це допустимость.

Хочеться вірити, що ми його безвыгодный змарнуємо.

Все материалы автора
Если только Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.